Administratief medewerker inschrijvingen

Functie

Jouw uitdagingen

je bent verantwoordelijk voor de inschrijvingen van kandidaat-huurders en kandidaat-kopers op onze wachtlijst. Je begeleidt de kandidaten bij de administratieve stappen die ze moeten ondernemen, zowel fysiek als aan de Je biedt een luisterend oor voor mensen met een hulpvraag en informeert hen over rechten, hulp- en doorverwijsmogelijkheden. Je neemt algemene administratieve taken op zoals het verwerken van post, fonische ondersteuning, klassement en digitalisering. Je blijft op de hoogte van wijzigingen in reglementeringen en deelt dit met het team Je volgt de administratie van dossiers nauwgezet op en biedt de andere diensten en collega’s administratieve ondersteuning waar nodig Jouw profiel

Jouw profiel

Je hebt min. een A of TSO-diploma in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring Een basiskennis van de sociale kaart is zeker een pluspunt Goede communicatie met mensen is jouw kracht Jouw relativeringsvermogen en stressbestendigheid helpen je om situaties nuchter in te schatten Je ben een proactieve teamspeler maar kan ook perfect zelfstandig werken Je kan je flexibel opsen, zowel in denken als in taakoverschrijdend werken Je bent empathisch en tegelijkertijd sta je stevig in je schoenen. Je bent betrouwbaar en gaat uiterst discreet om met gegevens en informatie Een job in een sector met een groot maatschappelijk engagement spreekt jou direct aan Je bent administratief nauwkeurig en hebt een goede kennis van de MS Office toepassingen Je beschikt over een rijbewijs B Jouw positieve energie zorgt mee voor een fijne sfeer in het team De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Personen onthalen en hun vraag identificeren Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Documenten coderen, klasseren en archiveren Kopieerwerk verrichten fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Aanbod

De Employer- biedt jou

Een boeiende en maatschappelijk geëngageerde functie met veel klantencontact Een contract van onbepaalde duur in een stabiele en toekomstgerichte sector Een aantrekkelijke verloning volgens de weddeschalen van de Vlaamse Overheid Veel bijkomende voordelen maaltijdcheques van €/gewerkte dag, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eindejaarspremie, vergoeding woon-werkverkeer, fietsvergoeding, laptop, mogelijkheid tot thuiswerken, extra verlofdagen Een tof team met een informele, open sfeer en aandacht voor een goed evenwicht werk-privé. Wij werken elke dag een uurtje langer zodat ons weekend op vrijdagmiddag start. Solliciteren

Tine Peeters


 


Administratief medewerker inschrijvingen
2024-04-16 - 2024-06-06

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRECHT
Nijverheidsstraat 3
Land: België
Postal Code: 2960
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share